O nas
Misja Firmy
Będąc świadomymi faktu, iż satysfakcja Klientów z usług jakie świadczy nasza firma zależy przede wszystkim od ich kompleksowości i terminowości, chcemy zadbać o to aby nowoczesność, niezawodność, jakość proponowanych produktów i usług oraz wszelkie inne warunki realizowanych przez nas dostaw gwarantowały najwyższy stopień zadowolenia i pełną satysfakcję naszych partnerów handlowych.
O nas w skrócie
Firma Daxer od blisko 7 lat nieprzerwanie i z powodzeniem zajmuje się na rynku kompleksowym zaopatrzeniem firm, urzędów oraz szkół i przedszkoli w produkty niezbędne do ich prawidłowego funkcjonowania. Z sukcesami realizujemy małe jak i duże zamówienia (w tym również publiczne)dla firm i urzędów a także dla klientów indywidualnych.
Dysponujemy doświadczeniem oraz zapleczem logistycznym, które umożliwia nam realizację zamówień w systemie 24h praktycznie na terenie całego kraju zarówno z wykorzystaniem własnego transportu jak i usług zewnętrznych firm kurierskich. Rok 2010 był przełomowym w naszym rozwoju, gdyż po raz pierwszy pojawiła się na rynku roczna edycja drukowanego katalogu zawierający blisko 5000 artykułów z gwarantowaną roczną niezmiennością cen.
Konstruując naszą ofertę produktową staraliśmy się i ciągle staramy kłaść nacisk na rozwiązań jak najbardziej ekonomicznych i na tyle innowacyjnych aby sprostać coraz bardziej zróżnicowanemu zapotrzebowaniu naszych Klientów. W tym celu w 2011 roku poszerzyliśmy gamę świadczonych przez nas usług o te związane z wykonywaniem pieczątek i stempli oraz laserowe grawerowanie powierzchni metalowych, plastikowych, drewnianych, itp.
Trzon naszej kadry pracowniczej stanowią osoby mające kilkuletnie doświadczenie w branży stąd też ich profesjonalizm w zakresie doboru dla Państwa odpowiedniej oferty stanowi niepodważalny argument w kwestii wyboru naszej firmy jako Dostawcy towarów i usług zapewniających prawidłowe funkcjonowanie Państwa firmy.
Polityka jakości
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, przygotowaliśmy 5 ogólnych zasad, poprzez sukcesywne wdrażanie których chcemy realizować naszą politykę jakości:
1. nawiązanie trwałych, partnerskich kontaktów handlowych
2. staranny dobór produktów stanowiących trzon naszej oferty handlowej.
3. ciągły nadzór nad procesami handlowymi i logistycznymi przebiegającymi w naszej firmie
4. budowanie partnerskich relacji na linii Pracownik - Klient oraz ustawiczne podnoszenie kwalifikacji naszej kadry
5. monitorowanie przyczyn nieprawidłowości i zapobieganie im
6. sprawny proces przeprowadzania procesów reklamacyjnych
Kierownictwo firmy deklaruje, iż przedstawione zasady są wdrażane i przestrzegane przez naszych pracowników oraz że polityka jakości jaką preferujemy gwarantuje, że produkty i usługi spełniają wymagania obowiązujących norm i przepisów